Kenny: Sfeer marke.. euh, digital marketeer

Niet vies van wat creativiteit en een lekker hapje eten. Kenny is digital marketeer, maar food lover en sfeermaker des te meer. Z’n voornaamste bezigheid is het bedenken en optimaliseren van creatieve marketingcampagnes, maar hij houdt altijd wat tijd vrij voor een gewaagde weddenschap … Dat gaat hem toch nét niet zo goed af als inbound marketing. Foodtruck trakteren, please!

Kenny Foodtruck Digiti

Skilled in inbound sfeer

Kenny bedenkt en onderhoudt de beste online marketing strategieën, en toont zijn expertise in inbound marketing voor verschillende klanten. Dat maakt hem ook meteen een belangrijke schakel tussen marketing en sales. Op basis van concrete leads gaat hij aan de slag om nieuwe klanten binnen te halen. Een op-en-top strategische denker! Zelfs over zijn wekelijkse werkplek denkt hij verder na: zo veel mogelijk buren, in zo weinig mogelijk tijd, om met elke Digitist een babbeltje te slaan. Dat zijn pas skills. De sfeer op de werkvloer vindt hij dan ook héél belangrijk. De hapjes op happy fridays? Thanks, Kenny.

“Op minder dan 3 weken tijd leerde ik 25 collega’s optimaal kennen.”

Marketing fetish

Die sfeer zoekt hij ook in andere Digitisten. Daarom werkt hij maar al te graag mee aan onze eigen employer branding. Hij doet er alles aan om de beste sollicitanten én klanten voor Digiti aan te trekken. Want als marketeer in hart en nieren krijgt hij een kick van nieuwe leads. Daar krijgt hij bij Digiti alle ruimte voor. De flexibiliteit van ‘t bedrijf zorgt ervoor dat je heel veel kan proberen, zolang je de doelstellingen maar behaalt. En met al die slimme en gepassioneerde mensen die hier werken … Een makkie!

Foodtruck lover

Voor Kenny stopt ‘t  werk niet als hij het prachtige kantoor verlaat. Nee hoor, want in’t weekend werkt onze ex-boekhouder  aan verschillende websites en andere online projecten. Zo combineerde hij zijn passie voor marketing met de liefde voor lekker eten. Het resultaat? Zijn eigen Foodtruck platform. Een pareltje, met maandelijks meer dan 10 000 bezoekers. Om na al dat lekkers ook nog in shape te blijven, brengt hij natuurlijk regelmatig een bezoek aan de fitness. De perfecte balans!

Ben jij ook een digitaal toptalent met marketing skills? Ons marketingteam is steeds op zoek naar echte toppers!