Wij zoeken een tweetalige digitale marketeer

Wij zoeken een tweetalige digitale marketeer. Wees gerust: daarvoor hoef je geen Chinees te spreken. Als tweetalige digitale marketeer is Frans jouw specialiteit. Met een sausje Marketiaans, en een snuifje hands-on-mentaliteit breng je elk tweetalig marketing project tot een goed einde. Wat zeg ik? Een spetterend einde! Want jij bent een marketing topper, die geen enkele uitdaging uit de weg gaat.

Zo leg jij je job uit aan de bomma

“Ik denk, doe en meet, in ’t Frans én in het Nederlands. En dat terwijl ik de hele dag op Facebook mag zitten. “

Dus jij bent onze nieuwe tweetalige digitale marketeer?

  • Als talenknobbel schrijf, spreek én denk je met gemak in twee talen. Je bent een tweetalige topper, die Google Translate niet eens nodig heeft.
  • Je hebt een “zot goeie” kennis van SEO en SEA. Niet alleen in ’t Nederlands, maar dus ook in ’t Frans. Een AdWords campagne onderhouden in twee talen? Peanuts!
  • Google Tag Manager , Search Console en Hootsuite zijn voor jou geen codewoorden, maar de basis van een stevig marketingtraject.
  • De setup van landingspagina’s en mailings doe je met twee vingers in de neus. Enfin, en eentje op de muis.
  • Je integreert de Facebook Pixel om nog meer uit je campagnes te halen, en zet zonder problemen de meest gerichte advertenties op.
  • Je analyses in Google Analytics gaan dieper dan de demografische gegevens. Je tekent funnels uit en maakt segmenten alsof je nooit iets anders gedaan hebt.
  • Bovendien kan je het ook nog eens goed uitleggen bij onze klanten en schrikt het geven van marketingpresentaties jou niet af. En ohja, hebben we al gezegd dat je best een goed woordje Frans spreekt? Ja dus!

Wat kan jij verwachten?

  • Een goede verloning, dat spreekt voor zich. Daarnaast krijg jij ook maaltijdcheques, verschillende verzekeringen en een bedrijfswagen met tankkaart.
  • Bovenop de 20 wettelijke verlofdagen, krijg jij ook nog 12 ADV-dagen die je vrij mag spenderen doorheen het jaar.
  • Je werkt samen met heel wat toffe collega’s. Samen met hen ga je elke 2 maanden op teambuilding.
  • Ieder jaar krijg jij een stevig opleidingsbudget. Hoe je dat spendeert, bepaal je zelf. Zolang het maar geen schaats- of voetballessen zijn.
  • Je kiest waar en hoe je werkt. Je hebt flexibele uren en kan ook thuiswerken als je wil.
  • Als je op ons bureau bent, krijg je niet alleen een comfortabele bureaustoel en topmateriaal. Je hebt ook plaats om te ontspannen, te sporten of te gamen. (En je krijgt toegang tot een goed gevulde snoep- en ijskast)

Aan de slag bij Digiti? Overtuig Derek dan even waarom hij jou zou moeten aannemen.